newborn-carefeeding-101-on-the-go-foods

Wendy Kalen Sok szempontból a gyerkőcök úti elemózsiája hasonló az anyukákéhoz. Egy kirándulás során, egy szobahőmérsékletű nassolnivalónál nincs is egyszerűbb, és a pici számára az étel nem lehet sem túl hideg, sem túl meleg.

Az egyszerű falatkák járnak a legkevésbé piszokkal, és csakúgy, mint a felnőttek, a kicsik is élvezik a különböző színű és állagú ételeket. Legyen nálunk pár különböző étel, hiszen a gyerekek kifejezetten válogatósak tudnak lenni. Emellett pedig mindenkinek jót tesz egy kis változatosság.

Gondoljuk át!

Amikor friss gyümölcsöt vagy zöldséget készítünk a családnak, szánjunk rá még egy kis időt, és vágjunk fel egy keveset belőle csemeténknek későbbre. Rövidebb időt igényel így, mintha „rendelésre” készítenénk és kéznél lesz az étel, amikor szükség van rá.

A fagyasztó a barátunk

A fagyasztott gyümölcsök és zöldségek nagyszerű megoldást kínálnak. Mindig elérhetőek, tisztítottak és előkészítettek, gyakran olcsóbban és táplálóbbak, mint a friss megfelelőjük, ráadásul sokáig elállnak.

Ezt észben tartva, íme egy lista a kedvencekről, melyek egyszerre táplálóak, és ami még fontosabb: finomak a válogatós babák számára is.

Szénhidrátok

A teljes kiőrlésű ételek magasabb tápértékkel rendelkeznek, mint a finomított búzatermékek.

• Müzlik (alacsony cukortartalmú) • Kekszek • Graham kekszek • Pita kenyér

Gyümölcs

Tele vitaminnal és természetes cukortartalommal, a gyümölcsök mindig jó döntésnek bizonyulnak.

• Banán • Narancs • Dinnye • Avokádó • Mangó • Barack • Eper • Papaya

Zöldségek

Adjuk meg a lehetőségek gyermekünknek, hogy új zöldségeket próbáljon ki.

• Friss koktélparadicsom • Friss cukkini • Friss vagy főtt répa • Friss vagy főtt zöldbab • Párolt karfiol • Párolt kaliforniai paprika • Párolt brokkoli • Párolt sárgarépa • Párolt zöldborsó • Párolt zöldbab

Változatosság

• Konzerv csicseriborsó vagy feketebab (leszűrve és szárítva) • Vékony réteg vaj kenyéren vagy kekszen • Magozott olajbogyó (leszűrve, ha vízben áll) • Főtt tojás • Sajt

Egy nyűglődés- és problémamentes utazáshoz, vessük be ezeket a nassolnivalókat és stratégiákat. Jegyezzük meg, hogy a zöldségek és a gyümölcsök mindig legyenek puhák, és minden ételt vágjunk fel apró darabokra, hogy a pici ujjacskák meg tudják ragadni őket, és ne okozzanak fulladást!