Boldog születésnapot! Mire ezt a mondatot elolvasod, 31 kisbaba születik a Földön. Ez percenként 267, óránként 16 041, és naponta 385 000 újszülötett jelent!* Minden baba megérdemli a szép jövőt. A Pampers hisz abban, hogy együtt jobbá tehetjük a kisbabák világát. Termékeink fejlesztése és tervezése során már több mint 50 éve az motivál bennünket, hogy egy biztonságos, boldog és egészséges kezdetet nyújthassunk a kisbabák számára.

Biztonság és minőség

Továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kiváló minőségű termékeket gyártsunk, melyekben több millió szülő, gondviselő és egészségügyi szakember bízik meg nap mint nap. Európai Kutatási és Fejlesztési Központunkban (R&D) bőrgyógyászokkal és szülésznőkkel karöltve nagyjából 300 kutatónk dolgozik azon, hogy biztonságos, jó minőségű és megbízható pelenkákat állítsunk elő. Az Európában eladásra szánt pelenkáink ott is készülnek, fogyasztóink közelségében.

Mivel gyermekeiket a szülők ismerik legjobban, ezért az ő véleményükre is kíváncsiak vagyunk; hetente több száz családot hívunk meg R&D Központunkba, hogy teszteljék pelenkáinkat, és azt követően is kapcsolatban maradunk velük az ügyfélszolgálatainkon keresztül.

  • Pelenkáink, bugyipelenkáink és törlőkendőink bőrgyógyászatilag teszteltek.

  • Nem tartalmazzák az EU által listázott allergén illatanyagok egyikét sem, valamint klórtartalmú fehérítőtől mentesek.

  • Termékeinket olyan független szervezetek akkreditálák, mint például az OEKO-TEX vagy a Skin Health Alliance, megerősítve ezzel, hogy azok biztonságosak a finom bababőr számára.

A szülők itt olvashatnak részletesen arról, hogy milyen összetevők találhatók a Pampers termékekben.

Minden egyes pelenkánk egyedi kóddal van ellátva, melynek segítségével visszakövethető a csomagolása és a gyár, amelyben előállították.

A Pampers a koraszülöttekre is odafigyel

A Pampers a koraszülöttekre is odafigyel

Nem minden kisbaba indul egyenlő eséllyel az életben. Egyes babák még azelőtt megszületnek, hogy elég erősek lennének ahhoz, hogy elhagyhassák a kórházat. A Pampers volt az első olyan jelentős márka, amely kifejezetten koraszülött csecsemők számára fejlesztett ki pelenkákat. Több mint 900 ápoló segítségével és több mint 10 000 órányi kutatómunka eredményeképpen fejlesztettük ki a Pampers Preemie Protection pelenkát. Büszkék vagyunk arra, hogy a koraszülött osztályok ápolóinak 97%-a egyetért** abban, hogy a Pampers egy megbízható nemzetközi márka.

Legkisebb pelenkánk elősegíti az idő előtt született kisbabák korai fejlődését, mivel a zavartalan alvás érdekében akár 6 órán át segít szárazon tartani a bőrt, véd a szivárgás ellen, valamint rendkívül gyengéd anyagai óvják a finom bababőrt. Pelenkáink innovatív nedvességjelző csíkkal is rendelkeznek, így az ápolók láthatják, mikor érkezett el a pelenkacsere ideje - nem zavarva meg ezzel feleslegesen a kicsik nyugodt alvását.

Hogy minden kisbaba pelenkához juthasson

Hogy minden kisbaba pelenkához juthasson

Tudjuk, hogy nem mindenkinek könnyű "megérkezni", épp ezért világszerte számos olyan szülő és gondviselő számára adományozunk pelenkát, akik máskülönben nem juthatnának hozzá ezekhez a termékekhez.

Az elmúlt évben világszerte 8 millió családhoz jutottak el a Pampers pelenkák. Olyan nemzetközi szervezetekkel működünk együtt, mint az UNICEF, a Dons Solidaires Franciaországban vagy a Little Village az Egyesült Királyságban.

Franciaország: 1 millió pelenka a Dons Solidaires számára A francia szülők több mint fele számára elengedhetetlen fontosságú, hogy minden kisbaba egyenlő esélyekkel indulhasson az életben. A Pampers több mint tíz éve működik együtt a Dons Solidaires szervezettel, amely jótékonysági egyesületek hálózatán keresztül segíti a létbizonytalanságban élő embereket. A Pampers a járvány kezdetén 450 000 pelenkát adományozott számukra. Tovább folytatva a kisbabák egyenlő eséllyel való indulása érdekében szervezett karitatív munkáját, a Pampers 2021-ben 1 millió pelenkát juttatott el olyan szülők és kisbabáik részére, akiknek a Pampers-höz hasonló, alapvető termékekre van szüksége.

Egyesült Királyság: a Pampers és a Little Village összefogása A Little Village egy 2015-ben alapított "bababank" jótékonysági szervezet, amelynek küldetése, hogy alapvető termékekből egyetlen gyermek se szenvedjen hiányt, beleértve a pelenkákat is. Jótékonysági szervezeteikkel karöltve több mint 500 000 Pampers pelenka kiosztását tervezik az Egyesült Királyságban.

Egyenlőség és elfogadás

Egyenlőség és elfogadás

Minden kisbabáról gondoskodunk, ami egyben azt is jelenti, hogy elkötelezettek vagyunk az egyenlőség és elfogadás elvei mellett, mely hűen tükröződik a babákat és szülőket megjelenítő hirdetéseinkben. A szülők közötti egyenlőséget szintén kiemelten fontosnak tartjuk. Szeretnénk elérni, hogy az apukák ugyanúgy részt vehessenek a picik gondozásában, mint az anyukák, és folyamatosan keressük a módját, hogyan adhatunk ennek hangot.

Az Egyesült Államokban annak az egyenlőtlenségnek a leküzdésében vettünk részt, amellyel azok a gyakorlatias apák szembesültek, akik útközben szerették volna tisztába tenni a kicsit, de nem volt lehetőségük megfelelő helyet találni a pelenkacserére. Ezért együttműködésre léptünk a Koala Kare pelenkázóasztalokat gyártó céggel, hogy szereljenek fel 5 000 pelenkázót férfi mellékhelyiségekbe. Így nincs több pelenkacsere a földön vagy birkózás a babával a WC-ülőke tetején!

Indiában #ItTakes2 elnevezéssel indítottunk kampányt, hogy az újdonsült apukákat a babagondozásba való bekapcsolódásra ösztönözzük. Mert ha ketten kellenek ahhoz, hogy egy baba megszülessen, akkor ketten kellenek a felneveléséhez is, nem igaz?

Lengyelországban már 3 éve működünk együtt a legnagyobb lengyel benzinkúthálózattal, a PKN ORLEN-nel annak érdekében, hogy létrehozzunk úgynevezett "gondviselők kisbabákkal helyiségeket". Célunk, hogy a benzinkutak területén külön babaszobák kialakításával támogassunk a kisbabás szülőket (anyukákat és apukákat egyaránt). A kezdeményezés eredményeként már több mint 240 ilyen szobát hoztunk létre.

* https://www.theworldcounts.com/stories/how-many-babies-are-born-each-day ** A P&G adatai alapján - COINN felmérés 2016.